reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuza Balážová

Zuza Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

30 rokov informatička vo výrobnom podniku, 7. rokprimátorka Kremnice, nezávislá občianka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slovensku hrozí arbitráž

Zuza Balážová

Slovensku hrozí arbitráž

Z médií sme sa všetci nedávno dozvedeli, že Slovensku hrozí niekoľkomiliónová medzinárodná arbitráž. Kanadskej spoločnosti, ktorá chce ťažiť urán na Jahodnej, sa nepáči rozhodnutie ministerstva životného prostredia a hrozí štátu arbitrážou. Tento postup "investora" pritom hrozí nielen v Kremnici a Detve, ale na celom Slovensku.

  • 28. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 480x
  • 4
Súhlasím s názorom premiéra o schránkových firmách

Zuza Balážová

Súhlasím s názorom premiéra o schránkových firmách

Nedávno sa pán premiér vyjadril na adresu tzv. schránkových firiem (rozumej firmy, ktoré majú svoje "matky" v daňových rajoch), že by nemali mať možnosť zúčastňovať sa verejných obstarávaní. Absolútne súhlasím.

  • 12. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 540x
  • 11
Dnes som stretla svojho súpera

Zuza Balážová

Dnes som stretla svojho súpera

Počas obedňajšej prestávky som utekala kúpiť maslo, bola to moja domáca úloha. Ako idem popod našu historickú mestskú bránu - kohože to vidím? Môj dlhoročný kamarát, obrovský to chlap, hneď ma aj schoval vo svojom náručí, vyobjímal vo tri vrhy.

  • 5. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 632x
  • 0
Slovo muža na adresu žien

Zuza Balážová

Slovo muža na adresu žien

Môj dlhoročný kamarát mi poslal vyznanie, ktoré s jeho dovolením zverejňujem.  "Zuzka, Pozeral som Vašu stranu a veľmi sa mi páči. Inšpirovalo ma to k tomuto zamysleniu. Drz sa. Nech nám vládnu ženy! JK"

  • 14. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 345x
  • 11
Moje deti sa ma pýtajú, čo treba robiť

Zuza Balážová

Moje deti sa ma pýtajú, čo treba robiť

Prečo sme od nežnej revolúcie čakali 22 rokov? Ja mám v tejto veci jasno. Pretože sme tolerantní ku zbojníctvu. Pretože my Slováci sme proste Jánošíci.

  • 4. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 931x
  • 3
reklama
Prečo som sa zaplietla do politiky, alebo nefackuje nás hanba?

Zuza Balážová

Prečo som sa zaplietla do politiky, alebo nefackuje nás hanba?

Nemôžem sa pozerať, ako v našej krajine hospodárime a ako zadlžujeme naše deti. Jeden z princípov trvalo udržateľného rozvoja je pamätať na budúce generácie. Nesmieme práve teraz spotrebovať všetky zdroje, finančné alebo prírodné. Čo zanecháme našim potomkom? Väčšina z nás sme alebo budeme rodičia. Nezáleží nám na našich deťoch? Nefackuje nás hanba?

  • 31. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 6
V akej krajine to žijeme?

Zuza Balážová

V akej krajine to žijeme?

Kto je štát? Aké sú ciele tohto štátu? Čie záujmy obhajujú štátni zamestnanci? Je štát viac ako spravodlivosť? v akej krajine to žijeme?

  • 17. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 355x
  • 3
Vyberte si medzi sýkorkami

Zuza Balážová

Vyberte si medzi sýkorkami

U nás sa pani Zima blázni ostošesť. Máme možno tak 70 cm snehu a stále sneží. Tak som sa dnes vytešovala zo sýkoriek na kŕmidle a urobila pre vás pozorovania. Viete, že na Slovensku žije niekoľko druhov sýkoriek? Predstavím vám aspoň niektoré z nich.

  • 15. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 5
Protest proti uzneseniu Mestského zastupiteľstva v Kremnici

Zuza Balážová

Protest proti uzneseniu Mestského zastupiteľstva v Kremnici

Koncom minulého roka Slovenská banská komora zverejnila svoje „Stanovisko k nedostatočnému využívaniu domácich surovín a uzneseniu Mestského zastupiteľstva v Kremnici v súvislosti s prípravou na dobývanie zlato-strieborných rúd v ložisku Kremnica - Šturec". Vo svojom stanovisku protestuje proti uzneseniu Mestského zastupiteľstva v Kremnici, v ktorom „mestské zastupiteľstvo nesúhlasí s tým, aby zásoby zlato-strieborných rúd vo výhradnom ložisku Kremnica - Šturec boli v súčasnej dobe ťažené, lebo nie je daná potreba tejto ťažby v prospech Slovenskej republiky a jej občanov". Zároveň „protestuje aj proti iným podobným uzneseniam obecných, mestských a regionálnych zastupiteľstiev, ktoré bez odborných znalostí a poznania potrieb štátu, môžu zamedziť akékoľvek aktivity v oblasti prieskumu a dobývania nerastných surovín".

  • 10. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 082x
  • 6
Viem, čo je to žiť "z ruky do úst"

Zuza Balážová

Viem, čo je to žiť "z ruky do úst"

Počas môjho života som viackrát prežívala obdobie, v ktorom sme s mojou rodinou žili "z ruky do úst". Najskôr to bolo v období 60-tych rokov, potom počas mojich dvoch materských dovoleniek. Všetky tieto obdobia spadajú do čias socializmu.

  • 8. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 650x
  • 38
reklama
Neprejazdné Kremnické Bane - po 21 hodinách

Zuza Balážová

Neprejazdné Kremnické Bane - po 21 hodinách

Rozhodla som sa preskúmať príčiny nezjazdnosti horského prechodu na Kremnických Baniach. Táto cesta - I/65 prechádza totiž aj Kremnicou a Kremnické Bane sú naši susedia. Problém cesty I/65 je náš spoločný problém.

  • 6. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 389x
  • 3
Neprejazdné Kremnické Bane - čo sa dnes dialo

Zuza Balážová

Neprejazdné Kremnické Bane - čo sa dnes dialo

Zhdodu okolností som dnes viackrát prechádzala autom Kremnickými Baňami, ako domáca a znalá miestnych komunikácií som vedela obísť istú časť cesty I/65, prípadne ukecať policajtov.

  • 5. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 443x
  • 1
Nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci

Zuza Balážová

Nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci

Nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci, alebo zákon o verejnom obstarávaní. Podľa zákona o verejnom obstarávaní musia obce a mestá vyberať dodávky tovarov a služieb zásadne na základe najnižšej ceny. Aby sa neplytvalo verejnými financiami. Viem si to predstaviť pri nákupe kancelárskeho papiera, alebo možno tonerov do tlačiarní.

  • 2. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 424x
  • 3
Ako schvaľujeme rozpočet

Zuza Balážová

Ako schvaľujeme rozpočet

Koncom roka sme rovnako ako iné samosprávy schvaľovali rozpočet Kremnice pre rok 2012. Čakali sme na schválenie rozpočtu národnou radou. Hlavnými príjmami obcí sú totiž dane prerozdeľované z daní z príjmov fyzických osôb (DPFO). Preto je nesmierne dôležité odhadnúť ich výšku pre nasledujúci rok.

  • 29. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu