reklama

Dnes som stretla svojho súpera

Počas obedňajšej prestávky som utekala kúpiť maslo, bola to moja domáca úloha. Ako idem popod našu historickú mestskú bránu - kohože to vidím? Môj dlhoročný kamarát, obrovský to chlap, hneď ma aj schoval vo svojom náručí, vyobjímal vo tri vrhy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred pár dňami mi poslal SMS-ku s prosbou o podporu vo voľbách. Vravím mu, že som jeho súperka. Odpovedal, že ma videl v televízii, takže vie.

"Ideme sa teda voliť navzájom?" Zasmiala som sa. Vravím mu, že sama seba voliť nebudem, to sa nepatrí. A on na to, že som prvý človek, ktorý ma na túto vec rovnaký názor ako on.

"Ten, kto bude zostavovať vládu, bude chudák", zameditovala som. "Bude mať obrovské problémy, pretože bude musieť hľadať peniaze, ktoré všade chýbajú a ľuďom sa to nebude páčiť, lepšie bude v opozícii", hodila som mu udičku. Kamarát-nekamarát, nech povie čo si o tom myslí. Vykrútil sa z toho, prehodil reč na volebný systém. Vraj by sme mali mať možnosť voliť nie strany, ale kandidátov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súhlasila som s ním. Z terajších kandidátov poznám osobne minimálne 20 takých, ktorých by som chcela za poslancov, viem, že sú to slušní a múdri ľudia, len sú na rôznych kandidátkach rôznych strán. Vedela by som si predstaviť takýto parlament. V tom zasa súhlasil on so mnou. Chvíľu sme sa dohadovali, koľko by malo byť volebných obvodov, nakoniec sme našli spoločný kompromis, že každý kraj by mohol byť jeden volebný obvod.

Pár minút sme ešte podrkotili o rodine, ja som musela utekať na úrad, on mal tiež povinnosti. Zasa ma vyobjímal, úprimne, bez závisti. Takých ľudí by som chcela v našom parlamente. Mala som dobrý deň, stretla som svojho súpera. 

Zuza Balážová

Zuza Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

30 rokov informatička vo výrobnom podniku, 7. rokprimátorka Kremnice, nezávislá občianka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu